fredag 17 juni 2011

Har börjat klia igen...

Hallojsan alla sötisar..
Tack för era sköna värmande kommentarer, ni är sååå goa. En lisa för själen. Måste bara meddela att det började klia i fingrarna så smått igen. Abstinensen efter målarfärgslukten blev för stor. Jag bara kunde inte stå emot längre. Fram med objekt, färg, penslar och allt annat smått och gott. Åhhh, så ljuvligt det var, bara NJÖT. Hmm, att man skulle bli så beroende, hahaha. Vitt, vitt, vitt du underbara färg. Och här mina vänner har ni de senaste fiffningarna som tom gjorts i Norge då abstinensen överväldigade mig helt. ...








Ha de nu så bäst alla underbara som tassar in för en titt. Önskar er en underbar sommar med sol och värme.

Kram Lisa

27 kommentarer:

  1. Hooo my God..... but your painted jobs are very


    beautiful!

    I love a lot of chair with bear, is fantastic, are

    fortunate to have her!

    Rosarita

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen som ett beroende, vet precis :-)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej fina Lisa =)
    Hoppas att allt är bra med dig och att du får en underbar midsommar med mycket god mat och massor av underbara blomster omkring dig =) Många många härliga kramar från Tina

    SvaraRadera
  4. kikar in för att önska dig en fortsatt fin midsommarhelg!

    kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ojoj, så mycket fint jag hittade här då....

    SvaraRadera
  6. Oooo..
    Så mycket fint du målat.
    Här har de åxå börjat klia i mina fingar.
    Mannen ska vara borta 3 veckor då ska mina saker fram. Önskar dig en härlig vecka
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  7. Jättefint, ja tänk vad vit är en underbar färg!!

    Kramar till dig/M

    SvaraRadera
  8. Hej Lisa =)
    Vad härligt att penslarna kommit fram igen=)
    Jag hoppas att din midsommar varit underbar och att ni mår bra =)
    Jag hoppas att vi snart hörs igen Kram Tina

    SvaraRadera
  9. Det där beroendet är svårt att bli av med...hihi Kul att du vill vara med i min utlottning :)
    Ha en fin em/kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Hej Lisa!

    Och tusen tack för dina rara ord på min blogg!

    Vad spännande att du har haft "anknytning" till lilla Trönö! Det är en mkt vacker bygd - och många av de motiv som jag målar kommer från ställen runtikring. Oftast - med vissa undantag - så är motiven från Hälsingland!

    Ha en fin kväll!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  11. Kikar in för att säga hej!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Hej underbara Lisa =)
    Åh jag blir så glad varje gång jag ser att du gjort ett inlägg hos mig =) Jag hoppas att du mår bra och att du njuter av det fina vädret eller ja nu kommer det ju regn här idag med hoppas att du inte har regn hos dig =) Jag hoppas att jag snart får höra något från dig igen Kram min vän =)

    SvaraRadera
  13. Hej underbara du =) Hoppas att allt är bra med Lisa?
    Jag hoppas att din måndag varit bra och att du haft solen skinande på dig=) Va rädd om dig tills vi hörs igen Kram Tina

    SvaraRadera
  14. Oj vad du är pysslig och duktig. Själv har jag ett helt golv som ska målas men jag kan bara inte samla ihop krafterna att göra det... nej, det får vänta lite till... :) Tack för kommentaren inne hos mig!

    / Jenny

    SvaraRadera
  15. Hej Lisa Tack för alla gulliga kommentarer hos mig... ska lägga till dig i min blogglista du har de så fint.. massa kramar sussie

    SvaraRadera
  16. Ohhhhhhhh... Lisa,
    this sweet photo is touching and reaches the heart your sensibility.
    Hook your blog, is refined and photos are very beautiful.
    Good day

    Rosarita

    SvaraRadera
  17. Vilken jättefin blogg du har
    hit tittar jag snart tillbaks
    Kram Tina
    Trevlig sommar

    SvaraRadera
  18. Hei..
    Savner mail med adressen din slik at du kan få pakken din.
    linda_meretekr@hotmail.com
    Klem

    SvaraRadera
  19. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så ljuvliga bilder du jämt bjuder på!! Alldeles underbara!!
    & jag kan bara hålla med... Vitt är ljuuuvligt!!
    Ta väl hand om dig rara!!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  20. Tack för alla gulliga ord hos mig.Åh, så mycket fint du har målat. Ja, vitsjukan är farlig den. Man blir smått beroende. Snart är nog hela Sverige vitt, hihi...

    Ha en skön vecka!

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  21. Har iiiingen aning om vad du pratar om *fniss*
    FINT!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  22. Håller på och kikar runt lite grann hos de som hälsade på hos mig när jag hade tävling. Och nu hamnade jag här... Så mycket fint du gör! Massor med pyssel och massor med vit färg går åt förstår jag :))
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  23. Hi dear distant friend,

    the posts that I love more are those that have your style, colors... photo.... everything is serene and of excellent refinement.
    Thanks.
    You kiss RosaRita

    SvaraRadera
  24. vad mycket fint du gjort
    ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera
  25. Thanks for the comment, I they have been absent from Blog for too much job but the true people as you they are not forgotten of my bearses and of me.

    Thanks RosaRita

    SvaraRadera
  26. Här har de en till som älskar vitt och att måla vitt. Vilka jättefina grejer du fixat. Speciellt spegeln. Kul du hitta min blogg och butik. Välkommen åter.
    Kram Lena

    SvaraRadera