fredag 3 juni 2011

Väskor just nu....

Halloj alla ...
Har inte blivit så mycket fiffande på ett tag.Har börjat jobba efter sex års sjukskrivning så det har tagit
en del energi. Men lite har det blivit iallafall. Fått lite väskmani just nu. Tagit tillvara några väskor som
inte ville användas längre och gjort om lite...









Den sista väskan lottar jag ut på min blogg Frelugan tom 6/6 om ni är intresserade.







Tack för alla varma goa kommentarer som ni lämnar dom gör mig så glad och värmer mitt hjärta så. Önskar er alla som tassar in en underbar helg med sol och värme....

Kram Lisa

3 kommentarer:

  1. Här var det verkligen väskor och nya utseenden som gör det fint.
    Kul och se vad du gör med de gamlisarna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för fina kommentaren hos mig och vad kul at du vill tävla.. Dina 4 lotter är noterade..

    Kram Mia

    SvaraRadera